Kovo 26 d. tęsiame kelionę. Anksti ryte vykome ï Varšuvos geležinkelio stotį ir keliavome traukiniu į Austrijos sostinę Vieną. Pro traukinio langus grožėjomės Čekijos, Slovakijos, Austrijos vaizdais. Atvykome į Wien Hauptbahnhof (Vienos traukinių stotį). Aplankėme Vienos senamiestį, grožėjomis įspūdingais miesto vaizdais. Nerealu!!! Žavu!!! Pabudę ankstų kovo 27 d. rytą, sukaupę jėgas, užsimetę ne mokyklines kuprines ant pečių, vėl skubėjome į traukinių stotį. Vienos stotis labai didelė, supratome, kad reikia labai stebėti aplinką ir saugoti savo daiktus. Būtina greitai orientuotis ir atsirinkti informaciją. Kelionė traukiniu buvo įdomi, žavėjomės Alpių kalnų vaizdais, snieguotomis viršūnėmis, uolienomis, matėme tekančias ir išdžiūvusias upes, stirnų ir avių bandas, stebėjomės pavasarine žaluma, jau pražydusiomis gėlėmis. Pietavome neįprastai – pro langą lėkė nuostabūs gamtos vaizdai. Po 12 val. kelionės išlipome Venecijos traukinių stotyje. Iš ten vykome į Italijos sostinę Romą. Jutome lengvą kelionės nuovargį.